Isporučujemo sveobuhvatna sigurnosna rješenja

Današnji izazovi i opasnosti zahtijevaju rješenja koja su sveobuhvatna, besprijekorna i nenametljiva. Prijelaz iz analognog u IP video nadzor, kontrole pristupa i ostalih sustava tehničke zaštite učinio je mogućim da se započne razmišljati o integriranim sigurnosnim rješenjima koja zadovoljavaju specifične zahtjeve današnjih IT stručnjaka i profesionalaca na području tehničke zaštite. Prednosti integriranih rješenja tehničke zaštite očite su u svim poslovima: manje kabliranja, manje hardvera, multifunkcionalni uređaji i smanjeni troškovi instalacije, što znači niža kapitalna ulaganja. Manje edukacije, manje održavanja i troškova za osoblje znači i niže operativne troškove. Kada dodamo pojednostavljeno korištenje i brže vrijeme odaziva, dobivamo znatno poboljšanu sveukupnu sigurnost vrijednosti tvrtke.

Međutim, optimalno rješenje nije jednostavno postići. Za to je potrebno razumijevanje poslovnih procesa, mogućih rizika i dubinsko poznavanje sigurnosnih tehnologija dostupnih na tržištu. Čak i kada ste to shvatili, morate znati što je potrebno integrirati i konačno kako postići da svi ti zasebni sustavi funkcioniraju zajedno i postanu pouzdano rješenje. Zato smo mi u Tehnomobilu, sa 20 godina iskustva, velikom bazom znanja, stručnim inženjerskim i razvojnim timom i velikim brojem referenci, vodeći u regiji u projektiranju i uvođenju integriranih sustava tehničke zaštite.

Kroz veliki broj projekata uspješno smo integrirali sustave protuprovale, kontrole pristupa, evidencije radnog vremena, detekcije požara i plinova, video nadzora i sustave naplate parkiranja u logički povezanu i korisniku i njegovim poslovnim procesima prilagođenu sigurnosnu mrežu. Naša integrirana mrežna rješenja tehničke zaštite omogućavaju korisnicima da na jednom mjestu imaju pregled nad cijelom sigurnosnom slikom, bilo da se radi o jednoj ili više lokacija. Kod ovakvih je sustava odaziv brži, budući da se alarmi prikazuju u stvarnom vremenu, priorizirani prema skali rizika koja je specifična za svakog klijenta, uz sve informacije potrebne za inteligentan i brzi odaziv zaštitarskog osoblja: opis incidenta, lokaciju incidenta, snimku s mjesta  na kojem se incident dogodio, podatke o osobama uključenima u incident (ako su podaci iz sustava kontrole pristupa primjenjivi i dostupni) i preporučene sigurnosne procedure.

Želimo vam osigurati skalabilna rješenja jednostavna za korištenje koja štite vaše investicije, tražeći način da, ako je to moguće, ponovno iskoristimo vaše postojeće sustave i da ugradimo tehnologiju koja će dugo vremena biti suvremena.